fredag 14 november 2014

Tänk att......

Ja, tänk att helt plötsligt så kom jag på att jag har en blogg som jag förr skrev på nästan varje dag. Ibland flera gånger varje dag!
Det har ju hänt mycket sedan dess. Jag vet inte heller om jag ska ta upp mitt skrivande.....
Roligt var det att läsa tillbaka om allt och kring gården och kursverksamheten. Vad fick jag allt ifrån??
Ja, det är väl LIVET när man brinner för det man gör och vill dela med sig. Jag/vi brinner fortfarande för jakten, hundar, hästar, katten KJ, och trollen på gården.
Det är nog bara så att jobb utanför Hundensgård i Jämtland tar väldigt mycket tid och lust det också.
Skulle tro att vi kommer att fortsätta att ha kurser lite nu och då. Kanske mest blir det fjällkurser för stående fågelhundar i sitt rätta element med lydnadsträning som intro. 
Nå väl!
Jag hoppas att ni vill läsa tillbaka i inläggen då man kan hitta lite rolig och ibland nyttig läsning bland alla bilderna.
Ha det så bra!
Tina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar